03.06.2025 День другий в осередку дозвілля "Цікавий світ"
03.06.2025 осередок дозвілля "Цікавий світ" розпочав свою роботу з жвавої та запальної руханки.
Сьогодні був дуже насичений день.
Для дітей 5-х класів було проведено вчителями математики гру "Цікава математика"
Сьогодні для 2 груп дітей 6 класів були також проведені заняття "У світі роботів і наукового прогресу". Діти дізналися про сучасні тенденції розвитку робототехніки та штучного інтелекту. Вдосконалили свої навички з конструювання та програмування роботів. Взяли участь в захопливих змаганнях власних моделей.
Вчителі англійської мови продовжили заняття в 6-их класах, де пояснили значення абревіатур STEM, STEAM та STREAM для кращого розуміння важливості використання даного напрямку.
Спостереження – один з основних методів ознайомлення дітей зі Всесвітом. Неможливо зрозуміти закони природи, побачити її красу та силу, споглядаючи її за картинками, відео. Дітям потрібно ввійти з природою «у прямий контакт», відчути себе її частинкою. Тому вчителі Варивода О.В. та Петрова А.Л. обрали цікаву тему для заняття:"Weather". Діти взяли участь в інтерактивних вправах на повторення лексики, а оскільки STEAM-освіта — це сучасний спосіб навчання дітей, який ґрунтується на інтеграції різних дисциплін з акцентом на практичне застосування знань, то дітям 6-их класів дуже сподобалося виконувати дослід "Rain in a jar"(Дощ у банці) з виготовлення хмаринки разом з вчителями.
Для учнів 7-8 класів вчителями історії, було організовано пішохідну екскурсію" Пам'ятні місця визвольних повстань"
За програмою «STREAM-освіта, або Цікавий світ» використовуються різні форми роботи з дітьми.
Однією з таких форм є ігри – інтелектуальні та сенсорні ігри, ігри-дослідження, дидактичні та рухливі. Допомагають закріпити і поглибити знання дітей, використати знання на практиці, мотивують, вносять у навчальну діяльність різноманітність. На одному з занять вчитель зарубіжної літератури Небилиця Л. М. провела мовознавчу гру «Логіка"
Також діти мали можливість сфотографуватися біля пожежної машини.
Коментарі
Дописати коментар